FIRMAINFORMASJON
Finesse Media AB
Org.nr: 556483-6673
MVA-nummer: SE556483667301
Postadresse (ikke returadresse):
Erik Dahlbergsgatan 4
41126 Göteborg
0700780002
Kontakt

Priser
Alle priser er oppgitt i svenske kroner og inkluderer merverdiavgift og andre avgifter. Den totale kjøpesummen vil fremgå tydelig før du fullfører bestillingen og vil inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet, inkludert eventuell frakt og porto.

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Betaling
Du kan betale med Klarna, Swish eller Stripe. Velger du Klarna faktura, sendes denne ut når varene forlater vårt lager.
For å kunne tilby deg Klarnas betalingsløsninger, kan vi ved utsjekk dele dine personopplysninger i form av kontakt- og ordreopplysninger med Klarna, slik at Klarna kan vurdere hvilke betalingsalternativer som er tilgjengelige for deg. Opplysningene som deles, behandles i samsvar med Klarnas personvernerklæring.

Levering
Varene sendes normalt samme virkedag dersom bestillingen mottas før kl. 12:00, og leveres vanligvis innen 1–3 virkedager fra vårt lager i Kungsängen.

Frakt
Fraktkostnader og transportør velges i kassen før betaling. Ved bruk av angrerett betaler kunden returfrakt. Ved garantisaker betaler vi returfrakt eller frakt for ny vare. Sporingsinformasjon sendes automatisk når bestillingen er behandlet.

Uavhentede pakker
Ved uavhentede pakker som returneres, belastes et gebyr på 200 kr + returfrakt for håndtering. Returer regnes ikke som bruk av angreretten. Vi anbefaler å bruke PostNord-appen eller Mine Pakker for å få varslinger om forsendelser.

Personopplysninger
Finesse Media AB behandler persondata i henhold til GDPR. Du kan når som helst be om å få dine opplysninger slettet. Senest tre år etter siste kontakt med oss slettes alle data. Opplysningene lagres for å kunne håndtere eventuelle reklamasjoner og for regnskapsformål.

Sikkerhet
Hele nettstedet er kryptert med SSL. Når du befinner deg på en nettside med «https» i adressefeltet (ofte vist med en låst hengelås), er all trafikk mellom deg og serveren kryptert. Dette gjør det svært vanskelig å avlytte eller manipulere informasjonen som sendes.

RETUR- OG REKLAMASJONSPROSEDYRER

Avbestilling
Dersom du ønsker å kansellere en ordre, må du kontakte oss før varen sendes. Når varen er sendt, kan bestillingen ikke avbestilles. Det enkleste er å svare på ordrebekreftelsen, så har vi all nødvendig informasjon.

Garanti
Zero Technologies, LLC garanterer at ZeroWater®-dispenser, kanne, flaskefilter, reiseflaske og TDS-måler er fri for produksjonsfeil i 90 dager fra kjøpsdato, forutsatt at produktene brukes i henhold til bruksanvisningen. Dersom det oppdages en produksjonsfeil i løpet av denne perioden, byttes defekte deler kostnadsfritt.
Begrenset filtergaranti: Zero Technologies, LLC garanterer at filterpatronene er fri for produksjonsfeil i 30 dager fra kjøpsdato ved korrekt bruk. Dersom det oppdages en feil innenfor denne perioden, bytter vi filteret uten kostnad. Dersom det mistenkes en produksjonsfeil, vil vi gi instruksjoner for retur til laboratorietesting. Hvis testen bekrefter en feil, sender vi et nytt filter kostnadsfritt. Dersom det ikke finnes feil, returneres filteret til deg – du betaler da for frakt både til og fra. NB: Garantien gjelder ikke for filterets levetid eller spesifikt bruksvolum. Se TDS-diagrammet for informasjon om forventet levetid.

Reklamasjon
Hvis det foreligger en feil på varen, må du innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget, gi oss beskjed skriftlig eller muntlig. Vi vil da informere deg om videre prosedyre. Regler for reklamasjon følger forbrukerkjøpsloven.

Angrerett
I henhold til angrerettloven har du som forbruker rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du mottok varen – uten å oppgi noen spesiell grunn. Forutsetningen er at varen og emballasjen er vesentlig uendret, dvs. ubrukt, uskadd og i original stand slik at den kan videreselges. Du kan undersøke varen forsiktig, men ikke bruke den. Uavhentede pakker regnes ikke som bruk av angrerett. Kontakt oss dersom du ønsker å benytte angreretten.

Returfrakt
Retur skjer på kundens egen regning, med mindre vi har sendt feil eller defekt vare. Før du returnerer en angrerett-/feillevert-/defekt vare, må du kontakte oss. Returadresse oppgis etter kontakt. Svar på ordrebekreftelsen eller fyll ut returskjema, så hjelper vi deg videre.

Force majeure
Finesse Media AB fritas for ansvar og erstatning dersom oppfyllelse av en kontraktsforpliktelse hindres eller i vesentlig grad vanskeliggjøres på grunn av forhold utenfor vår kontroll som rimeligvis ikke kunne forutses. Eksempler inkluderer krig, naturkatastrofer, streik, blokade, lynnedslag, brann, sabotasje, offentlige pålegg, lovendringer, problemer med postgang, vare- eller transportmangel og ulykker av større omfang.